14 Eylül 2009 Pazartesi

2009 - 2010 SEVGİ YILDIZLARI ÖĞRENCİLERİM

Uzun bir bekleyiş ve güzel bir yaz tatilinden sonra işte
yeni okulum... yeni öğrencilerim...
Artık İZMİR ALİAĞA GAZİ İLKÖĞRETİM OKULUNDAYIM...
OKULDA İLK GÜNÜMÜZ
OKUL MUTFAĞINDA İKİ SINIF BİRLİKTE BESLENME YAPTIK...



ÖĞRENCİLERİMLE SINIFIMIZDA İLK GÜN FOTOĞRAFLARI ÇEKTİRDİK...






İLK GÜN OLMASINDAN DOLAYI BAZILARI ÜRKEKTİ... BAZILARI İSE NEŞELİ...


Harun BENLİ

Ahmet Halis AYAZ

Yasemin İNCİR

Umur Rauf ÖZBAKIR

Furkan ECE

Ece Havva YILDIRIM

Mehmet Kaan KADIOĞLU

Hilal Ece AKÇAKÖSE

Beyza ERDEM

Hatice Nazlı EKEN

Aleyna Sümeyye ÖZCAN

Ömer Doğan SARIYILDIZ

Kalın
Yağmur ERSEN

Gizem KARAKAYA

Şimdilik 17 kişiyiz. Daha 3 öğrencim daha var. Ama bugün okula gelmediler. Gelince onların da fotoğraflarını ekleyeceğim. Hepside birbirinden tatlılar... Sizce de öyle değil mi?


İLKÖĞRETİM HAFTASI OLMASI NEDENİYLE ANASINIFI VE BİRİNCİ SINIFLARDAN TEMSİLCİ ÖĞRENCİLERLE GARNİZON KOMUTANLIĞINI ZİYARET ETTİK

















3 yorum:

  1. çok güzeller maşallahhhh hepinize.....

    YanıtlaSil
  2. sayın meslektaşım öncelikle sizi çalışmalarınızdan dolayı tebrik ediyorum.ben sınıfınız öğrencilerinde umur özbakırın halasıyım çocukları görünce çok mutlu oldum allah kolaylık versin yeni eğitim öğretim yılınız hayırlı uğurlu olsun .......selamlar sadet kaçar

    YanıtlaSil
  3. herşey çok güzel olmuş yerli malı haftası,
    meyve salatası,folklör çalışması,daha ilk günden umur evde figürleri yapıyor ellerinize sağlık. onlar mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz. çocuklarımıza ne verirsek onu alırız;vermeye devam edelim....

    YanıtlaSil